.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نوشهر میزبان عمانی‌ها خواهد بود
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برنامه‌ریزی شرکت قشم‌ایر برای ایجاد مسیر پروازی عمان، شیرازو نوشهر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، مهدی ایزدی سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: مسیر پروازی از مسقط پایتخت عمان به نوشهر نگین سرسبز شمال ایران با رایزنی‌های فرماندار نوشهر با کاپیتان نورعلی نماینده شرکت هواپیمایی قشم ایر برنامه‌ریزی شده است.

او افزود: این پرواز از شهر مسقط به نوشهر نگین سرسبز شمال ایران از طریق شیراز به صورت پرواز کانون پیرامون (hub and spoke) متصل خواهد شد و باتوجه به درخواست و علاقه‌مندی شهروندان عمان به جاذبه‌های گردشگری و توریستی ایران به خصوص شهرستان نوشهر و جاذبه‌های همجوار نمک‌‎آبرود و کلاردشت، به‌صورت کانکشن در روز‌های دوشنبه و جمعه برقرار می‌شود.

ایزدی با بیان اینکه این خط پروازی غیرمستقیم ورود گردشگران عمانی می‌تواند در کنار ارزآوری با حضور گردشگران خارجی هم باعث توسعه اشتغال پایدار و هم رونق اقتصادی در منطقه شود، گفت: امیدواریم به‌زودی شاهد برقراری پرواز مستقیم مسقط - ساری در فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری باشیم.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.